  • Data: 2009-03-29 11:58:41
    Temat: Re: Zapnijmy pasy
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    df

    > zapomnialem dodac ze certyfikat rabinacki przyszedl dzis rano.
    > Przedtem mozna mnie bylo podejrzewac o to, ze i ja jestem Swinskim Ryjem.

    Fatso a który zapis w w/w certyfikacie mówi o tym że jesteś żydem (bo
    przyznam szczerze że nie orientuje się zbytnio w tych "Haplogroup-ach") ?.

    Na wrzuceniu w google "Haplogroup I1b" na tłumaczeniu stronki:
    http://tiny.pl/bvqq

    i po wpisaniu w "Znajdź" "jude" czy tam "żyd" wyszukiwarka nic nie
    znajduje..., a teks wskazuje że Haplogroup I1b w europie jest bardzo
    rozpowszechniona.....

    Odnośnie poniższych zapisów niewiele wygoglowałem

    positive for the following SNPs: M227+ M253+
    negative for the following SNPs: M21- M72- P109- P259-

    i może skierujesz mnie na odpowiednie linki....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/