  • Data: 2009-03-29 14:34:51
    Temat: Re: Zapnijmy pasy
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:
    > Fatso a który zapis w w/w certyfikacie mówi o tym że jesteś żydem (bo
    > przyznam szczerze że nie orientuje się zbytnio w tych "Haplogroup-ach") ?.
    >
    > Na wrzuceniu w google "Haplogroup I1b" na tłumaczeniu stronki:
    > http://tiny.pl/bvqq
    >
    > i po wpisaniu w "Znajdź" "jude" czy tam "żyd" wyszukiwarka nic nie
    > znajduje..., a teks wskazuje że Haplogroup I1b w europie jest bardzo
    > rozpowszechniona.....
    >
    > Odnośnie poniższych zapisów niewiele wygoglowałem
    >
    > positive for the following SNPs: M227+ M253+
    > negative for the following SNPs: M21- M72- P109- P259-

> [...]
    endriu, ja sobie podsmichujki z ciebie robilem

    ale jak juz koniecznie chcesz wiedziec to ja jestem zywa skamielina ludzka.
    Haplogrupa=grupa ludzi, ktorzy maja odniesienie do jednego osobnika w
    przeszlosci, ktorego wykreaowala mutacja(w genie meskim Y)
    Kazdy nalezy do jakiejs haplo, wiekszosc Swinskich Ryjow to R1b1, Zydzi
    to J1, pseudo-Zydzi czyli genialni Ashkenazim maja rozne
    haplos- sa przeciez mieszanka ludzka przybyla z mIEDZYMORZA(obecna
    Osetia). Ale zaden z nich nie moze miec haplo mojego.
    Z tej prostej przyczyny ze moj dziadzius nie szwendal sie po azjatyckich
    stepach ani nie nie byl chrzczony scyzorykiem na Bliskim Wsch.
    On sobie poszedl za mamutami od razu do Norwegii a pozniej skoczyl za
    mokra robota do Kijowa, wyrywac podatki od poddanych
    kijowskiego ksiecia. Ale to juz czasy niemal wspolczesne- 1 tys lat temu.

    I wcale nie jest to prawda, ze owa grupa Normanow |1b jest czesta.
    Wprost przeciwnie, jestesmy niezwykle rzadkim krolewskim szczepem
    ?piastowym? Tego nie moge ci juz wskazac w linku bo tam wstep co
    jedynie za zaproszeniem ale uwierzyc musisz na slowo: z bazy co najmniej
    150 tys przetestowany osobnikow z gatunku Homo sapiens, tylko 28
    znalazlem kuzynow. Zaden z Polski a jeden o nazwisku ruskim(ja tez sie
    wywodze z Ziemi Smolenskiej). Za to mam kuzyna o nazwisku Ulrich
    Saxe-Coburg Gotha.! Czyli moge do Elzbiety II mowic per KUZYNKO!
    Co do tych wzorkow to mnie juz nie mecz bo to nie na moja slaba glowe.
    SNP=short nucleotide pattern, takie cos wylapuje z sekwencji numerkow
    komputer.
    Rezzta to grupy i grupki w drzewie filogenetycznym.

    fatso, trzymacz kasy u Svena Widlobrodego