  • Data: 2004-06-21 14:40:02
    Temat: Re: Zasady przyznawania złotych kk w citi - pytanie
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak w każdym banku przed przyznaniem jakiegokolwiek produktu
    >kredytowego przechodzisz ocene zdolności kredytowej. Może w twojej
    >historii pojawił się dodatkowy kredyt/dziecko, za mało wykorzystujesz
    >kredyt na dotychczasowej karcie, miałes jakies poślizgi w płatnościch,
    >mineło za mało czasu od poprzedniego podniesienia kredytu, twój
    >samochód się zestarzał, twoja firma gorzej przędzie itd.

    Jedyne pod co mógłbym podpadać, to nierozwojowość: nie miewam kredytów i
    płacam zadłużenie karty w całości, nie bacząc na "atrakcyjne odsetki"
    oferowane przez citi. Ale jakoś im to nie przeszkadzało w podwyższaniu limitu
    karty aż do górnej granicy. Ciekawostka.
    No, ale nie zawsze jestem grzeczny jak do nich dzwonię, i zamknąłem też parę
    kont (para to dwa).
    W przeciwieństwie do innych banków citi w zasadzie nie bada wiarygodności
    kredytowej, w sposób wykraczający poza historię rachunku karty. Citi co do
    zasady nie było nigdy zainteresowane tym jaki mam samochód (Raffi był), u
    kogo mieszkam (onże) i ile wydaję na jedzenie (Multi). Oni dysponują tylko
    historią karty i rządają zaświadczeń o zarobkach.
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl