eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w Polbanku...Re: Zasłyszane w Polbanku...
  • Data: 2009-01-19 11:53:00
    Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lukasz, sq2dyl wrote:

    > W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
    > cierpliwie wszystko tłumaczy...
    > Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
    > Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
    > Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
    > godzinę i nic!".
    > Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    > konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
    > Uśmiałem się... ;-)

    Coś w tym jest, bo odkąd pamiętam *zawsze* trafiam na tego samego
    konsultanta. Co prawda nie dzwoniłem tam za wiele razy, ale mimo
    wszystko przypadek jest ciekawy... :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1