  • Data: 2004-11-09 10:48:33
    Temat: Re: Zastrzezenie wysylania korespondencji przez Bank
    Od: "XxX" <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    > mam prosbe jak nalezy sie zachowac w relacji do Banku, czy moge zaskarzyc
    > Bank. Od zawsze mam zlozona dyspozycje nie wysylania korespondencji przez
    > Bank, a od czasu do czasu otrzymuje rozne brednie, karki ze zmianami
    > regulamnow i takie tam.
    > Nie zycze sobie otrzymuwac tego rodzaju pism, czy moge wystapic do Banku
    > z roszczeniem ?
    > (sprawa dotyczy Banku Zachodniego WBK)

    Jesli dostajesz zmiany regulaminow, to IMHO taka korespondencje bedziesz
    dostawac zawsze, dopoki masz katywne konto. Obowiazkiem banku jest
    poinformowanie Ciebie o zmianach.
    Jesli zas otrzymujesz materialy reklamowe, to bank narusza ustawe (jesli
    oczywiscie nie wyrazales na to zgody) i w takim przypadku prawo jest po
    Twojej stronie.