  • Data: 2015-10-12 18:19:13
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A przede wszystkim jaki miałby być tego cel?

    To inna sprawa. :)
    Jaki cel jest w blokowaniu dostępu po 3 próbie podania złego hasła?
    1 raz -- bezmyślnie
    2 raz -- ,,zapewne popełniłem literówkę''
    3 raz -- świadomie, ale i co z tego...
    4 raz jest potrzebny co najmniej, ale już go zazwyczaj nie ma...

    Mógłby choć pojawić się po dwóch dniach. :)
    Zabezpieczenie by na tym nie straciło, ale ,,pracy'' by ubyło...

    Jaki sens w SMSach do Optimy przy logowaniu i przy każdorazowym
    zlecaniu przelewu na ustalony rygorystycznie numer konta?

    > Skoro masz telefon z apką to wiadomo, ze odbierzesz smsa.

    Niemożliwe, że ktoś je 3000 kcal dziennie -- jak można jeść tak dużo kartofli?!

    > Wiec to byłoby takie zabezpieczenie dla samego zabezpieczenia.

    Szanuję Twoje poglądy. ;)

    -=-

    EB kiedyś miaU dobre zabezpieczenie. Po podaniu PINu do aplikacji,
    pojawiała się karta -- można było potwierdzić (widząc dobrą) lub
    poprawić PIN (widząc zła) bez tracenia próby... Obecnie karta niby
    jest, ale pojawia się bezsensownie...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'