  • Data: 2015-10-12 20:12:48
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >Nie w warunkach "właściciel poszedł do kibla".

    Chyba wlasnie w takich.
    Sa blokady na haslo/pin, sa takie na specyficzny wzorek, sa na odcisk
    palca, a sa takie, gdzie wystarczy przesunac palcem po ekranie.
    No i kazdy moze odblokowac.

    >A aplikacje bankowe można "wyłączyć" zdalnie, właśnie na wypadek
    >zgubienia/kradzieży telefonu. Sam telefon można też zdalnie
    >zamrozić/wyzerować.

    Na to mozna nie miec juz czasu, a zapewne wiekszosc takiej funkcji i
    tak nie ma przygotowanej.

    >I pewnie większość krytycznych funkcji tak ma (wypłata BLIKiem na
    >pewno,
    >przelewów nie sprawdzałem).

    Eee generacja kodow jest bez pinu, dalej nie przechodzilem.
    A w opcjach mozna ustawic ze do 50zl to bez formalnosci.

    Owszem, jak z formalnosciami, to wymaga zalogowania w aplikacji, ona
    potem sie wyloguje ... ale jak zlodziej ukradnie telefon zalogowany i
    sprytnie pobiegnie do kasy czy bedzie podtrzymywal sesje, to moze byc
    nieciekawie.

    -websites-getting-your-mobile-phone-number/
    >Bywa_ł_.
    >Also, I did not capture any log entries displaying the MSISDN from
    >smart phones such as iPhone
    >or Android-based phones.

    Hm - zauwaz, ze ten numer to od operatora pochodzil, gdzies jego proxy
    dodawalo.
    Dziwne troche, ze do smartfonow nie dodaje - albo zmienili, albo
    przegladarki smartfonow jakas inna sciezka przechodza.

    >Powiedzmy, że w tych pierwszych systemach to było dość dużo
    >eksperymentów. Obecnie
    >jest to dużo bardziej obostrzone, m.in. ze względu na ochronę
    >prywatności.

    Mozliwe. Ale serwer t-mobile jakos swojego rozpoznaje :-)

    J.