  • Data: 2015-10-12 21:57:50
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: <6...@4...215750.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Budzik w
    <news:XnsA531CA3778065budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Sprawdz jeżeli powatpiewasz w moją wypowiedz.

    Ten typ będzie twierdził inaczej niż jest w rzeczywistości -- wg niego
    najnowsza aplikacja mBanku nie zachowuje sie tak jak mBank w FAQ opisuje.
    Na pokazane screeny, że sie zgodnie z FAQ zachowuje ma jeden argument --
    "fałszywki", swoich nie pokaże (bo nie). Nie będzie sprawdzał jak szybko sim
    blokują bo nie ma potrzeby, 1600 to dla niego 16kPLN, dostęp mu blokują bo
    mu klawiatura nie działa... "Hasło jest łatwe_inaczej" "Odblokowanie jest
    proste_inaczej"
    Jak ma zabezpieczenia to marudzi, jak nie ma tez marudzi...

    Białystok to stan umysłu

    --
    'Tom N'