    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zawartośc afery w aferze...
    Date: Mon, 12 Oct 2009 21:57:39 +0200

    skippy wrote:

    > Najśmieszniejsze jest ciągłe podkreslanie, że dwóch facetów w prywatnej
    > rozmowie używa słowa "kurwa".
    > Jak sięgam pamięcią, a rozmawiałem z facetami wszelkiej maści, to sam na
    > sam "kurwa" nie padało tylko w rozmowach z proboszczem.
    > Może dlatego, że nie jestem księdzem.
    > Hipokryzja w tym zakresie jest smieszna do bólu jaj, ponieważ wszyscy o
    > tym dokładnie wiedzą, tylko udają kretynów.
    > Podkreślanie i rozdmuchiwanie akurat tego wątku "afery" o czymś świadczy.

    Ty to chyba jakiś nie dzisiejszy jesteś. Używanie słów niecenzuralnych w
    rozmowie telefonicznej prowadzonej za państwowe pieniądze? W godzinach
    pracy? A co na to dzieci? Przecież ONI używali tych słów w porze największej
    oglądalności. Jest projekt ustawy żeby każda rozmowa prowadzona za państwowe
    pieniądze była emitowana na osobnym kanale radiowym. To jest pomysł
    racjonalizatorski. Wtedy prasa będzie miała dostęp do tych rozmów niższym
    kosztem i sprzęt podsłuchowy można będzie sprzedać na allegro, a agentów
    przesunąć do innych ważnych zadań dla ojczyzny. Obniżka kosztów pozwoli
    podnieść najniższe emerytury i renty