  • 1. Data: 2009-10-12 19:25:34
    Temat: Zawartośc afery w aferze...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    kompletnie nie rozumiem tego ostatniego ruchu specjalistów od podsłuchów...
    zrobili dym, dobra... ale po kiego czorta to publikowali?... przecież tam nic
    nie ma... a mało tego, jest masa pozytywów... byłem pewien że inaczej to
    rozegrają.. myślałem, że tym razem przecieku nie będzie... Putra i Szmajdziński
    chodziliby z zatroskanymi minami i mówili że tam są rzeczy porażające... a
    klauzula ściśle tajne sprawiłaby że miesiącami pismaki próbowałyby sie domyślic
    co to za straszne rzeczy tam się znajdują a platformersi mieliby związane
    ręce... wynika chyba stąd że Kamiński mimo wytężonej pracy nic już nie ma...
    gwałtownie spada zawarośc afery w aferze... następną aferą będzie chyba to że
    Tusk przejechał na żółtym świetle... podobno chłopaki z pisu zauważyły że
    sprawy poszły w złą stronę i ponoc ma byc teraz gwałtowna zmiana podejścia...
    ma byc teraz mało agresywnych wypowiedzi a same wyważone z miną zatroskaną o
    dobro kraju... martwią się że zrobiła się za duża zadyma i sami na tym
    stracą... bo kto dziś jeszcze pamięta Rysia "załatwimy na 90%"...

  • 2. Data: 2009-10-12 19:42:02
    Temat: Re: Zawartośc afery w aferze...
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Najśmieszniejsze jest ciągłe podkreslanie, że dwóch facetów w prywatnej
    rozmowie używa słowa "kurwa".
    Jak sięgam pamięcią, a rozmawiałem z facetami wszelkiej maści, to sam na sam
    "kurwa" nie padało tylko w rozmowach z proboszczem.
    Może dlatego, że nie jestem księdzem.
    Hipokryzja w tym zakresie jest smieszna do bólu jaj, ponieważ wszyscy o tym
    dokładnie wiedzą, tylko udają kretynów.
    Podkreślanie i rozdmuchiwanie akurat tego wątku "afery" o czymś świadczy.

  • 3. Data: 2009-10-12 19:57:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > tym dokładnie wiedzą, tylko udają kretynów.
    > Podkreślanie i rozdmuchiwanie akurat tego wątku "afery" o czymś świadczy.

    Ty to chyba jakiś nie dzisiejszy jesteś. Używanie słów niecenzuralnych w
    rozmowie telefonicznej prowadzonej za państwowe pieniądze? W godzinach
    pracy? A co na to dzieci? Przecież ONI używali tych słów w porze największej
    oglądalności. Jest projekt ustawy żeby każda rozmowa prowadzona za państwowe
    pieniądze była emitowana na osobnym kanale radiowym. To jest pomysł
    racjonalizatorski. Wtedy prasa będzie miała dostęp do tych rozmów niższym
    kosztem i sprzęt podsłuchowy można będzie sprzedać na allegro, a agentów
    przesunąć do innych ważnych zadań dla ojczyzny. Obniżka kosztów pozwoli
    podnieść najniższe emerytury i renty

  • 4. Data: 2009-10-13 07:47:55
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobro kraju... martwią się że zrobiła się za duża zadyma i sami na tym
    > stracą... bo kto dziś jeszcze pamięta Rysia "załatwimy na 90%"...

    Na to liczy Tusk że Polacy zapomną,a cała ta afera hazardowa, stoczniowa sie
    nie liczy bo tam nic ne ma)Naprawdę nic nie ma?Polityk moze gadać co
    chce?Załatwiać przetargi i ustawy kolesiom?Bo on se tak gada tylko dla picu?

    pozdrwaiam stary