eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTechnologie zarzadzania ryzykiem inwestycyjnym ze stajni AAA NobelistsRe: Zawieszono handel akcjami UBS Re: Technologie zarzadzania ryzykiem inwestycyjnym ze stajni AAA Nobelists
  • Data: 2008-06-09 22:26:11
    Temat: Re: Zawieszono handel akcjami UBS Re: Technologie zarzadzania ryzykiem inwestycyjnym ze stajni AAA Nobelists
    Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    news:5481c7cc-7fbb-44ef-beb6-ae0b83f09f36@34g2000hsh
    .googlegroups.com...
    On Jun 9, 5:46 pm, "root" <r...@v...pl> wrote:

    >Nastepnie, po analizie leksykalnej, syntaktycznej, headlines juz jako
    >predykaty sa czytane przez skrypt konfiguracyjny, uczacy sie na

    Wiecie co, a ja dałem się złapać expierdowi, he, he ...
    A powyższe stanowi dowód: tylko ekspierd, jak pisze, to nie zapomni
    wykorzystać
    żadnej okazji do tego, by użyć wszelkicj możliwych fachowych terminów,
    nawet,
    jeśłi one nic nie wnosządo przekazu. Co maklera giełdowego obchodzą
    techniczne fazy analizy tekstów ? A po co te predykaty i skrypt
    konfiguracyjny ?

    Informatyk na to patrzy i myśłi - no niby sięzgadza, ale po co tu cytować
    jakieś podręcznikowe zwroty ze studiów ? ;)))