eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTechnologie zarzadzania ryzykiem inwestycyjnym ze stajni AAA NobelistsRe: Zawieszono handel akcjami UBS Re: Technologie zarzadzania ryzykiem inwestycyjnym ze stajni AAA Nobelists
  • Data: 2008-06-09 22:49:36
    Temat: Re: Zawieszono handel akcjami UBS Re: Technologie zarzadzania ryzykiem inwestycyjnym ze stajni AAA Nobelists
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g2kals$gr9$1@news.onet.pl...

    > Wiecie co, a ja dałem się złapać expierdowi, he, he ...
    > A powyższe stanowi dowód: tylko ekspierd, jak pisze, to nie zapomni
    > wykorzystać
    > żadnej okazji do tego, by użyć wszelkicj możliwych fachowych terminów,
    > nawet,
    > jeśłi one nic nie wnosządo przekazu. Co maklera giełdowego obchodzą
    > techniczne fazy analizy tekstów ? A po co te predykaty i skrypt
    > konfiguracyjny ?
    >
    > Informatyk na to patrzy i myśłi - no niby sięzgadza, ale po co tu cytować
    > jakieś podręcznikowe zwroty ze studiów ? ;)))

    Witam!
    Expert jest lekko upierdliwy, ale wnosi trochę ciekawości na listę.
    Obecnie w okresie spadków i wybicia trzody zapewnia ciągłośc wypowiedzi.
    Straszne dziury byłyby czasowe.
    Czasami nawet sygnalizując jakiś problem zmusza do odrobiny refleksji czy
    chociażby do odświe-
    żenia wiadomości kiedyś nabytych, aby nie dać sie wpuścic na bocznicę.