eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZawyżenie pit dla bankuRe: Zawyżenie pit dla banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <58879065$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5887b040$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <58888ac6$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...com>
    <5889b3c2$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <588a5399$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6dnc8$s0b$5@sunflower.man.poznan.pl>
    <588ba6ee$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6ll7f$sfs$4@sunflower.man.poznan.pl>
    <588eee48$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6odtv$3ne$3@sunflower.man.poznan.pl>
    <588fc08f$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6pken$skj$2@gioia.aioe.org>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 31 Jan 2017 22:28:40 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o6pken$skj$2@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <5891018e$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.33.187
    X-Trace: 1485898126 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 83.10.33.187:63389
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2629005939
    X-Received-Bytes: 2315
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629324
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31-01-17 o 10:12, Pete pisze:

    >>>> Ale bank stracił klienta. Ten miecz ma dwa ostrza. Plus informacja dla
    >>>> znajomych, ze to bank robiący dziwne problemy.
    >>> jakie dziwne? wszystko zgodnie z regulaminem: klient go olał to bank mu
    >>> pokazał, że ma większą moc... a bank swoje już zarobił vide prowizja i
    >>> ubezpieczenia
    >> Rozumiem, że ten bank założono, y udzielić tego jednego konkretnego
    >> kredytu.
    > Masz przykład mBanku. Nabici w mBank narobili hałasu wokół kredytów
    > walutowych i....
    > szkody to mBankowi narobiło, że hoho.
    >
    Jak to mamy stwierdzić? Jak zamierzasz stwierdzić, jakie ewentualnie
    zyski odniósł by mBank, gdyby owego hałasu nie było? I by uprzedzić -
    nie twierdzę, e stracili. Po prostu nie mam zielonego pojęcia, jak to
    ocenić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1