  • Data: 2017-02-04 22:50:04
    Temat: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-03 o 20:55, Kris pisze:

    > A banki dopasowaLy do tego produkty

    popyt rodzi podaż...

    > Ale tego się najwięcej sprzedaje.
    > No i doradca raczej nie odmówi takiemu klientowi

    klient ma swój rozum, nie jest ubezwłasnowolniony, może pożyczać na co
    zechce

    jak ktoś ma dochód 2000 zł i chce pożyczyć na stare auto albo wakacje
    10.000 zł to kto mu zabroni?

    doradca nie jest od tego, aby podejmować decyzje za klienta; pokazuje
    możliwości, ale NIE decyduje

    jak przyjdziesz do mnie i powiesz, że chcesz 20.000 zł, bo masz ochotę
    zagrać w kasynie to zrobię Ci kredyt

    uważasz, że doradca powinien decydować za klienta czy jest sens brania
    kredytu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS