  • Data: 2013-06-22 18:09:21
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." z4rdxfpufk5t$.jjo06v8om0bd$....@4...net

    > No przeciez z calego swiata zastrzezone przyjmujemy - jesli kart sa
    > miliardy i ukradli choc promil ..

    7 miliardów ludzi [w tym małe dzieci] i każdy [wiśniożerca?] ma po 100 kart...
    Albo inaczej -- Lukas kiedyś chwalił się tym, że ma milion klientów. Jeśli
    zatem każdemu dał 3 karty i takich banków mamy w Polsce ze 40 sztuk... ;)

    IMO zastrzeżonych kart jest mniej niż milion.

    > Nie ma prawa zatrzymac :-)

    Mnie zabrano.

    ;)

    > No i tak jakos to wyglada na swiecie - placa wszyscy, jesli to tylko
    > promil, to niezauwazalne :-)

    Chodziło mi o to, że bank nijak nie zwraca uwagi na to,
    czy ktoś płaci, czy nie płaci, ale obciąża konto w oparciu
    o statystyki -- po prostu Kowalski musi wydać kartą tyle
    a tyle i koniec!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'