  • Data: 2013-06-23 18:30:55
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: pws <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 15:06:03 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    > własne moduły/modemy 3G/4G/5G :) a WiFi aby zostało zepchnięte na małe
    > odległości (rzędu 20 metrów) i do szybkości rzędu 200 MB/s (dwustu
    > megabajtów -- dwa rzędy wielkości niż obecne g) i służyło do łączenia
    > dysków chociażby czy telewizorów z tabletami. (zastosowań dla takiego
    > WiFi byłoby zapewne znacznie więcej) Rzecz jasna długość adresów IP
    > trzeba by było stosownie powiększyć. Wszystko by miało swoje adresy
    > IP -- telewizor inny, pralka inny, terminal w kasie 5 inny niż
    > w kasie 4 tego samego realu. :) A dostępność netu -- lepsza niż
    Nawet ciekawy pomysł...

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 16:56:18 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Po co kupować, skoro Play dawał stertery za free jako reklamówkę?

    Nie tylko Play rozdaje (aktualnie 2 rodzaje + jeszcze stare "zasięgowe" w niektórych
    salonach + RedBullMobile). Orange kiedyś dawało, VirginMobile chyba ze 4 razy
    ostatnio w promocjach, KluczMobile dawał też przez chwilę. Ciągle rozdaje Heyah,
    LycaMobile, a nawet wRodzinie i W Naszej Rodzinie. T-mobile chyba też kilka razy
    dawał w salonach i gazetach (?).