    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zdolność kredytowa a KK
    Date: Mon, 21 May 2007 15:31:25 +0200

    Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w
    wiadomości news:f2s55o$fsp$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > I tu jest właśnie pytanie... w żadnych dokumentach nie ma śladu
    > o wyższym limicie kredytowym. A w takim razie rozumiem, że
    > manipuluję transakcyjnym. Tylko kurna jak mam wiedzieć jaki mam
    > limit kredytowy??? On się zapewnie jakoś zmienia, bo nigdy się
    > nie ubiegałem o taki jaki dostałem :/
    >
    > R.

    Kredytowy masz w umowie... I ten się liczy, nie to ile bank ci
    proponował, ale to na ile podpisaliście umowę.

    Transakcyjnym możesz manipulować (górnym ograniczeniem jest
    kredytowy), ale nie ma to przełożenia na nic związanego ze
    zdolnością kredytową. Jeśli w BIK jest wpisana tylko wysokość
    zadłużenia, to czy sobie zmienisz limit transakcyjny czy nie,
    jeśli masz limit kredytowy 50k a w banku powiesz, że masz 5k i
    zadłużenie nie będzie przekraczało tego 5k, bank nie będzie w
    stanie ustalić na podstawie raportu z BIK, że masz limit kredytowy
    50k.

    Ale zmiana limitów transakcyjnych nic do tego zjawiska nie wnosi.

    marekz