eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZegarek z PayPass już do kupieniaRe: Zegarek z PayPass już do kupienia
  • Data: 2010-12-24 13:32:52
    Temat: Re: Zegarek z PayPass już do kupienia
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Gru, 11:50, MK <m...@i...pl> wrote:

    > I jestes zaskoczony tym, ze taka odpowiedz dostales? To chyba od
    > osoby, ktora zajmuje sie sprzedaza, a nie rozpatrywaniem reklamacji.
    > Odpowiedzi wysyla sie zgodnie ze skryptem/szablonem. Nigdzie w tym co
    > napisales nie ma slowa o tym, ze reklamacja nie zostanie uznana.


    Jak by odpowiedz byla prosta i korzystna dla klienta, to na moje
    pytanie: "Kto w takim przypadku ponosi odpowiedzialność za frady,
    jeśli uzytwkonik karty ją zgubił lub została mu skradziona? " bank by
    udzielil odpowiedzi: Odpowiedzialnosc ponosi bank/wystawca/sklep.

    A jak widac odpowiedzieli "na okolo" wiec oczywistym jest, ze
    odpowiedzialnosc ponosi klient.



    Pozdrawiam
    Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1