eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZegarek z PayPass już do kupieniaRe: Zegarek z PayPass już do kupienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.
    nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnew
    s.google.com!d7g2000vbv.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Rafal M <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zegarek z PayPass już do kupienia
    Date: Fri, 24 Dec 2010 05:32:52 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <3...@d...googlegroups.com>
    References: <ieve22$sti$3@inews.gazeta.pl>
    <8...@g...googlegroups.com>
    <a...@j...googlegroups.com>
    <3...@g...googlegroups.com>
    <2...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89.229.69.185
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1293197572 7721 127.0.0.1 (24 Dec 2010 13:32:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Dec 2010 13:32:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d7g2000vbv.googlegroups.com; posting-host=89.229.69.185;
    posting-account=nky5_woAAABQ7Bs0bJKFSc8-R2irewof
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0b8) Gecko/20100101
    Firefox/4.0b8,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543053
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Gru, 11:50, MK <m...@i...pl> wrote:

    > I jestes zaskoczony tym, ze taka odpowiedz dostales? To chyba od
    > osoby, ktora zajmuje sie sprzedaza, a nie rozpatrywaniem reklamacji.
    > Odpowiedzi wysyla sie zgodnie ze skryptem/szablonem. Nigdzie w tym co
    > napisales nie ma slowa o tym, ze reklamacja nie zostanie uznana.


    Jak by odpowiedz byla prosta i korzystna dla klienta, to na moje
    pytanie: "Kto w takim przypadku ponosi odpowiedzialność za frady,
    jeśli uzytwkonik karty ją zgubił lub została mu skradziona? " bank by
    udzielil odpowiedzi: Odpowiedzialnosc ponosi bank/wystawca/sklep.

    A jak widac odpowiedzieli "na okolo" wiec oczywistym jest, ze
    odpowiedzialnosc ponosi klient.



    Pozdrawiam
    Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1