eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŻegnaj LG NetRe: Żegnaj LG Net
  • Data: 2003-07-28 05:44:14
    Temat: Re: Żegnaj LG Net
    Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ok
    widzę, ze jest tu niezła dyskusja na temat opłacalnści. To [powiedzcie mi
    jedno. Skoro utrzymywanie tych konto opłacało się LG to dlaczego nie opłaca się
    nordei ???? Tak samo jakim cudem opłaca się to mBankowi ??? Przecież utrzymanie
    konta internetowego w stosunku do treadycyjnego to są grosze !!! ?



    > A_Zet wrote:
    > > Bo swoim rozumowaniem twierdzisz, ze licza sie tylko klienci
    > > najbardziej atrakcyjni, generujacy najwyzsze zyski. Swiadomy menedzer
    > > musi sobie zdawac sprawe, ze srednia to nie jest cel, a wylacznie
    > > punkt odniesienia.  Czyli nie moze przyjmowac takiego oto rozumowania,
    > > ze wszystko to, co ponizej sredniego zysku na rynku bankowym jest
    > > strata. To jest blad cechujacy glupcow, niestey. Przynoszacy w efekcie
    > > p r z y s z l e   straty.  Po prostu, ludzie madrzy wiedza, ze srednia
    >
    > Podaj przyklad takich ludzi?
    > Bo ja sie spotykam ciagle ze zdaniem, zeby nie dokladac do klientow, ktorzy
    > generuja straty dla banku i przejadaja zyski tych lepszych klientow?
    >
    > > statystyczna nie mowi nic o tym, ze jest to nakaz. Ze dobrze jest
    > > wtedy, gdy dzialalnosc przynosi zyski ale niekoniecznie te zyski musza
    > > sie ksztaltowac na poziomach maksymalnych.  I to jest
    >
    > Taaaaak? To ciekawe dlaczego w krajach kapitalistycznych tak sie podniecaja
    > stopa zwrotu. Tak, ze nawet powstaja teorie naukowe dazace ku temu -
    > marketing
    >
    > najwiekszy blad
    > > nie sklaniajacy do analaizy decydentow o polityce bankowej.  Albowiem
    > > k a z d y  zysk powinien sie liczyc a nie jakies teoryjki o
    > > bezwzglednjej ekspansji. Tiszej jediesz, dalej budiesz...
    >
    > Widzisz zysk. Zysk a nie strata. A utrzymanie rachunkow kosztuje. Obslufga
    > klientow ktorzy nie generuja zysku tylko straty dodatkowo wplywa na
    > pogorszenie ogolnej jakosci uslgu - co powoduje odplyw tych najlepszych
    > kleitnow, albo zmusza cie do wiekszych kosztow.
    > Przwestalbys uzywac retorycznych zagrywek i napisal _dlaczego_ bank ma
    > doplacac do przynoszacych strat klientow? I sie niemi jeszcze podniecac?
    > Jesli klient nie wychodzi na zero i nie ma zamiaru dojsc do takiego poziomu
    > to lepiej dac go konkurencji - nich sie ona nim zajmuje i traci zasoby!
    > A twoje myslenie nie wiem z jakiej epoki pochodzi... (dnerwuje mnie jak
    > podchodzisz do sprawy piszac madry, glupi, kazdy...)
    >
    > > Twoj sposob myslenia, jakkolwiek nie jest oryginalny czy odosobniony,
    > > jest po prostu glupi.
    >
    > Sorry, ale nie zgodze sie z powyzszym. Powiedzialby, ze jest odwrotnie...
    > Nie przedstawiles _zadnego_ argumentu na popracie swojej tezy.. JEsli komus
    > piszesz, ze glupio mysli, warto byloby to jednak zrobic. Myslisz zeinni na
    > slowo ci uwierza?
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1