-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
l!niusy.onet.pl
From: k...@p...fm
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Żegnaj LG Net
Date: 28 Jul 2003 07:44:14 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 62
Message-ID: <3...@n...onet.pl>
References: <bft9b8$32u$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1059371054 15315 192.168.240.245 (28 Jul 2003 05:44:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 28 Jul 2003 05:44:14 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 80.50.85.155, 213.180.130.14
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253061
[ ukryj nagłówki ]Ok
widzę, ze jest tu niezła dyskusja na temat opłacalnści. To [powiedzcie mi
jedno. Skoro utrzymywanie tych konto opłacało się LG to dlaczego nie opłaca się
nordei ???? Tak samo jakim cudem opłaca się to mBankowi ??? Przecież utrzymanie
konta internetowego w stosunku do treadycyjnego to są grosze !!! ?
> A_Zet wrote:
> > Bo swoim rozumowaniem twierdzisz, ze licza sie tylko klienci
> > najbardziej atrakcyjni, generujacy najwyzsze zyski. Swiadomy menedzer
> > musi sobie zdawac sprawe, ze srednia to nie jest cel, a wylacznie
> > punkt odniesienia. Czyli nie moze przyjmowac takiego oto rozumowania,
> > ze wszystko to, co ponizej sredniego zysku na rynku bankowym jest
> > strata. To jest blad cechujacy glupcow, niestey. Przynoszacy w efekcie
> > p r z y s z l e straty. Po prostu, ludzie madrzy wiedza, ze srednia
>
> Podaj przyklad takich ludzi?
> Bo ja sie spotykam ciagle ze zdaniem, zeby nie dokladac do klientow, ktorzy
> generuja straty dla banku i przejadaja zyski tych lepszych klientow?
>
> > statystyczna nie mowi nic o tym, ze jest to nakaz. Ze dobrze jest
> > wtedy, gdy dzialalnosc przynosi zyski ale niekoniecznie te zyski musza
> > sie ksztaltowac na poziomach maksymalnych. I to jest
>
> Taaaaak? To ciekawe dlaczego w krajach kapitalistycznych tak sie podniecaja
> stopa zwrotu. Tak, ze nawet powstaja teorie naukowe dazace ku temu -
> marketing
>
> najwiekszy blad
> > nie sklaniajacy do analaizy decydentow o polityce bankowej. Albowiem
> > k a z d y zysk powinien sie liczyc a nie jakies teoryjki o
> > bezwzglednjej ekspansji. Tiszej jediesz, dalej budiesz...
>
> Widzisz zysk. Zysk a nie strata. A utrzymanie rachunkow kosztuje. Obslufga
> klientow ktorzy nie generuja zysku tylko straty dodatkowo wplywa na
> pogorszenie ogolnej jakosci uslgu - co powoduje odplyw tych najlepszych
> kleitnow, albo zmusza cie do wiekszych kosztow.
> Przwestalbys uzywac retorycznych zagrywek i napisal _dlaczego_ bank ma
> doplacac do przynoszacych strat klientow? I sie niemi jeszcze podniecac?
> Jesli klient nie wychodzi na zero i nie ma zamiaru dojsc do takiego poziomu
> to lepiej dac go konkurencji - nich sie ona nim zajmuje i traci zasoby!
> A twoje myslenie nie wiem z jakiej epoki pochodzi... (dnerwuje mnie jak
> podchodzisz do sprawy piszac madry, glupi, kazdy...)
>
> > Twoj sposob myslenia, jakkolwiek nie jest oryginalny czy odosobniony,
> > jest po prostu glupi.
>
> Sorry, ale nie zgodze sie z powyzszym. Powiedzialby, ze jest odwrotnie...
> Nie przedstawiles _zadnego_ argumentu na popracie swojej tezy.. JEsli komus
> piszesz, ze glupio mysli, warto byloby to jednak zrobic. Myslisz zeinni na
> slowo ci uwierza?
>
> --
> Michal 'Amra' Macierzynski
> www.prnews.pl - swiat e-bankowosci
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.03 08:16 Tomasz Opalski
- 28.07.03 08:59 Michał 'Amra' Macierzyński
- 28.07.03 09:16 Tomasz Opalski
- 28.07.03 09:38 Michał 'Amra' Macierzyński
- 28.07.03 11:29 mg
- 28.07.03 20:56 Jarosław Łysio
- 29.07.03 12:51 Olin
- 29.07.03 13:21 Dave
- 29.07.03 13:43 Olin
- 29.07.03 17:42 Jarosław Łysio
- 30.07.03 13:20 Olin
- 10.08.03 14:09 Tomasz Waszczynski
- 10.08.03 14:11 Tomasz Waszczynski
- 11.08.03 18:47
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie