  • Data: 2010-07-15 12:21:59
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja właśnie przywitałam KISa dzięki WAM :)))
    Wczoraj z poziomu systemu transakcyjnego napisałam pytanie jak długo trzeba
    czekać na aktywacje karty, bo mam nadzieję, że nie tak długo, jak i tu link do
    tego wątku. (kurier był w ubiegłym tygodniu).
    Właśnie skończyłam rozmowę z OF - pani sama się na tego maila powołała,
    wskazałam lokatę do podwyższenia i karta za 24 godz. ma być aktywna.
    Jeszcze sie dowiedziałam:
    Jak aktywują, to wyślą smsa
    Jak lokata ma 15 tys to dzielą na dwie i OBIE mają podwyższony %
    Póki co info o datach spłaty mają tylko papierowe, dopiero pracują nad mailowymi.