  • Data: 2010-07-20 07:15:28
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:02:00 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Wykrakałeś podwójnie. Chociaż 1 lipca zapewniali, że alles klar:

    No widzisz, było w innym banku spróbować.
    W weekend złożyłem wniosek w Multi (kompletnie od czapy, zobaczyć jak to
    teraz jest). Wczoraj miałem telefon, że wszystko gra, po 3 minutach
    podpisałem umowę (z pracy mam dwa kroki do oddziału) i za parę dni karta
    ma być do odbioru (też w oddziale).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/