  • Data: 2011-05-22 21:29:56
    Temat: Re: Zero na zawsze w CitiKK...
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:irbtvi$aaq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, czego ja chcę? Galeriowe markety są w sam raz dla mnie.

    Z tego wniosek ze masz sporo czasu do dyspozycji
    bo z reguly im wiekszy market, tym wiecej czasu trzeba stracic ;)

    > Ale co wówczas, gdy człowiek chce wyrwać się z zaklętego kręgu miejskiego?
    > ;)
    > Ja bym chciał, aby wzorem galerii, budowane/tworzone były tanie
    > noclegownie. :)
    > Żeby było tanio, czysto, ciepło i miło oraz spokojnie, bez łaski i
    > pewnie... :)
    > Mile widziana pralka i możliwość prasowania. :)
    > Dobry, gratisowy dostęp do netu -- jako oczywistość.

    Coraz wiecej takich, agroturystyka sie intensywnie rozwija :)
    poza praniem i prasowaniem - mozliwosc dodatkowych atrakcji
    zalezy jak sie dogadasz z "gosposią" :D

    > Mógłbym wówczas spokojnie wędrować przez kraj i kraje. :)
    > Na hotele (po 2 czy 3 stówy za nocleg) mnie nie stać. :)
    >
    > Wsiadłbym w samochód i śmignął na kilka miesięcy. :)

    Ja nie widze wiekszego problemu ;)
    zreszta niebawem sam znikam na pare dni w rodzinne strony
    naszego dzielnego "orzełka" - wg. powyższego schematu