    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zerwanie 3 letniej lokaty
    Date: Fri, 28 Aug 2009 11:55:36 +0200

    "Zbynek Ltd." h72imh$b8f$...@i...gazeta.pl

    > No i jest umowa z 2001 roku. Z niej nie wynika zupełnie nic.
    > Powołuje się tylko na nazwę i oprocentowanie lokaty. Ale dostałem
    > też pisemko i regulamin, że zgodnie z Uchwałą nr jakiśtam z 2003
    > zmieniono regulamin. W tym nowym stoi jak byk, że środki wypłacone
    > po 3 miesiącach od odnowienia są powiększone o oprocentowane do dnia
    > poprzedzającego wypłatę.

    > Czyli nie jest źle, ale... nie wiem, czy od tego czasu nie zmieniono
    > kolejny raz regulaminu.

    -- Na jaki procent i na jak długo?
    -- Na 123% i na 3 lata. Jakie są warunki?
    -- Kapitalizacja godzinna i wypłacenie kapitału wraz
    z naliczonymi odsetkami bez względu na to, kiedy
    dojdzie do wypłacenia, to znaczy w wypadku zrywania,
    nie traci pan niczego.

    Mijają 2 lata...

    -- Więc dostanę tylko 50% kapitału?
    I nic poza tym? Ani grosza odsetek?
    -- Taki mamy regulamin.
    -- Gdy zakładałem lokatę...
    -- Wtedy/wówczas obowiązywał inny regulamin. ;)

    > Nic nie piszą też o zerwaniu lokaty. Jest różnica w wypłacie części
    > środków z niej a likwidacją.

    > Bank to Invest Bank.

    Nic nie wniosłeś ciekawego -- każdy chyba wie o tym, że to zły bank. :)
    (choć nie każdy wie o tym, że aż tak zły) Mnie wystarczyła rozmowa sprzed
    paru lat z pracowniczką. :) Gdy opowiedziała mi to i owo oraz podała warunki
    świadczenia usług przez ten bank, zapytała mnie, czy otwieram konto. Miałem
    na końcu języka pytanie:

    -- Pani źle dzisiaj się czuje?

    Rozmowa była owocna. W Białymstoku jeden bankomat, z którego można pobrać
    pieniądze bez prowizji. Za wszystko trzeba płacić... Oprocentowanie rzecz
    jasna na poziomie. ;)

    Już nie pamiętam, w związku z jaką akcją tam zawitałem.
    Był to czas, gdy nie korzystałem jeszcze z usług :) tej grupy
    i namacalnie sprawdzałem oferty banków, które mijałem, a jakoś
    tak się stało, że znalazłem się w okolicach oddziału tegoż IB. :)

    > To zadzwonię na dezinfolinię. Czyżby tam miano wiedzieć więcej niż
    > wie dyrektor banku? ;-) Zobaczymy.

    Gdy byłem w tym banku, zastanawiałem się, z czego ten bank żyje. :)
    Jak silna wiarę ;) trzeba mieć, aby żyć z wiernych klientów. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'