  • Data: 2008-10-23 10:59:52
    Temat: Re: Zerwanie lokaty obronnej w lukasie
    Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Może pokaż całą kalkulację (skoro podałeś wartość odsetek -- niewiele
    > już stracisz ze swej intymności) i policzymy razem. :) Może nawet wspólnie
    > upomnimy się w razie czego. :) (wspólnie napiszemy reklamacje, powołamy się
    > na przepisy itd.) Nie żebym namawiał do buntu, ale jak obrona to
    > obrona! ;)

    Problem nie polega w obliczaniu odsetek tylko w blednym lub zlosliwym
    podawaniu ich przez pracownikow i system na koncie internetowym.
    Lokata na 24 tys zalozona w chyba 2001 roku.
    Oczywiscie moj blad bo powinienem siasc z kalkulatorem i historia
    oprocentowania i policzyc te siedem lat lokaty.
    Ale jesli pracownik i system podaje mi dostal pan od tej lokaty 2900
    odsetek to mazna im ufac? ;)
    Szkoda ze rozstania sa bolesne :)Dlugo bylem zadowolony z banku i
    polecalem go innym.

    Jesli ktos ma jeszcze lokate obronna niech sprawdzi ten "kwiatek" z
    podawanymi odsetkami a rzeczywistoscia.
    Reklamacji nie bede skladal,a najlepszym buntem z mojej strony jest
    rozstanie z bankiem ;)