eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZestawienie / topten KKRe: Zestawienie / topten KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!q14g2000vbi.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zestawienie / topten KK
    Date: Fri, 7 Aug 2009 03:04:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 58
    Message-ID: <9...@q...googlegroups.com>
    References: <h5dt4j$n9d$1@inews.gazeta.pl> <h5e0mo$1cj3$1@opal.icpnet.pl>
    <x...@n...1000lecie.pl> <h5gp9s$kue$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.31.11.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1249639443 24949 127.0.0.1 (7 Aug 2009 10:04:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Aug 2009 10:04:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q14g2000vbi.googlegroups.com; posting-host=213.31.11.80;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496768
    [ ukryj nagłówki ]

    On 7 Sie, 10:40, " " <r...@g...pl> wrote:
    > MHC Mega <m...@p...wp.pl> napisał(a):
    >
    > > Zapomniałeś o wyglądzie karty. Czasem mam wrażenie że to naprawdę
    > > jedyna istotna różnica.
    >
    > Ha, odnoszę podobne wrażenie. I w sytuacji gdy: 1.spłacasz całość w gp, 2.
    > ubezpieczenia nie mają znaczenia (no poważnie, wykorzystał ktoś kiedyś?), 3.
    > nie korzystasz za granicą, więc przeliczniki nie są istotne, 4. cashback,
    > jeśli już jest, ewentualnie niweluje opłaty za wspomniane ubezpieczenia i
    > wydanie karty, nie znajduję innego czynnika, który by decydował o wyborze
    > karty.
    >
    > Tymczasem po ostatnich poszukiwaniach stwierdzam, że usługi niszowe zawsze
    > pozostaną niekonurencyjne i... niszowe. Ot, dla przykładu proszę - karty z
    > Priority Pass. Anybody?
    >
    > Pozdr.,
    > R.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ubezpieczenia - tak, ja korzystałem z nich i to dość często. Dlatego,
    że czytam warunki ubezpieczenia. Korzystałem multi razy zubezpieczenia
    przy zagubieniu bagażu, raz ze zdrowotnego, pomoc w domu kilkanaście
    razy, wizyta lekarza w domu raz.

    Co do Priority Pass, to strata pieniędzy na kawałek plastyku. Do kart
    dołączany jest podstawowy pakiet, których posiadacze i tak muszą
    uiścić opłatę za wejście do salonki. Koszt takiej karty to około 100
    USD. Karty uprawniające do kilku bezpłatnych wizyt w salonkach
    kosztują kilkaset dolarów. Żeby wejść do salonki nie trzeba mieć tej
    karty, wystarczy zapłacić za pobyt w salonce przy wejściu. Często
    opłaty za wejście zwykłego pasażera a posiadacza karty Priority Pass
    nie różnią się.
    Kto lata często, pewnie ma minimum srebrną kartę w programach
    lojalnościowych linii lotniczych i nie musi wydawać dodatkowo
    pieniędzy na plastyk w portfelu, który praktycznie daje niewiele. Ktoś
    lata często, to i tak ma wstęp wolny do salonki. Ktoś rzadko, może
    zapłacić za wstęp i przeczekać w komfortowych warunkach te kilka
    godzin, wziąć prysznic, odświeżyć się. Koszt takiego wejścia dla
    człowieka "z ulicy" to około 20 - 30 USD.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1