  • Data: 2009-03-24 07:42:50
    Temat: Re: Zgadnijcie kto zaplaci za opcje .... ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UPR nie ma szans niestety żadnych.
    > po-piso-elesdeo-peselo na to nie pozwoli nigdy.

    Do tej gromadki dołączył bym również socjalizującą ekipę ojca Rydzyka z
    Torunia, która codziennie straszy stare babki "liberałami".

    > Zarżnęli buraka z koniem wespól w zespół, innej furtki nie ma.
    > Troche po fakcie zrozumiałem, o co chodziło co do buraka z koniem, ale to
    > nic nie zmienia.

    Jeszce tylko wyjaśniłbyś o co chodzi z tym "burakiem z koniem", to spokojnie
    moglibyśmy zakończyć wątek.....

    > Mamy odwrócenie uwago co do obelg, czyli rudy kontra kaczor, tamtych nie
    > ma już nic; zero.
    > Więc szkoda mi brać udział w parodiach.

    Ja biorę - od 1989. I mgę spokojnie powiedzieć że ani jeden mój głos się nie
    zmarnował.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/