  • Data: 2013-12-03 12:25:02
    Temat: Re: Zielony złodziej
    Od: Niktor <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 20:07:32 UTC+1 użytkownik pws napisał:
> [...]
    sposób na wszelkie reklamacje i zawiłe sprawy w bzwbk.

    > Nadal jest:
    >
    > r...@b...pl
    >
    > https://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-kli
    enta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-za
    chodniego-wbk.html

    > Może długo to trwa, ale zawsze było skuteczne w moim przypadku, o wiele bardziej
    niż infolinia...

    Udało mi się dodzwonić i złożyć reklamacje, okazało się po wyjaśnieniach że pani
    Konsultant w oddziale żle wpisała numer kontaktowy. Enigmatyczne "żle wpisała" jest
    nie do wyjaśnienia przez infolinie. Po prostu cos źle wpisała. Po pytaniu kiedy mogę
    spodziewać się rozpatrzenia odpowiedzieli że mają na to 30dni.