eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZielony złodziejRe: Zielony złodziej
  • X-Received: by 10.49.25.78 with SMTP id a14mr28354qeg.25.1386069902252; Tue, 03 Dec
    2013 03:25:02 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.25.78 with SMTP id a14mr28354qeg.25.1386069902252; Tue, 03 Dec
    2013 03:25:02 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!bm17no9315813qab.0!news-out.google.com!p7ni
    7922qat.0!nntp.google.com!p15no974453qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 3 Dec 2013 03:25:02 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.226.87.98;
    posting-account=z_Q5qgoAAACsGR8proeX2HoeeDTXpt0C
    NNTP-Posting-Host: 5.226.87.98
    References: <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Zielony złodziej
    From: Niktor <t...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 03 Dec 2013 11:25:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598164
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 20:07:32 UTC+1 użytkownik pws napisał:
    > W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 15:15:11 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:
    >
    > > Kiedyś na stronie był mail do recznika klienta. Bardzo skuteczny, choć powolny,
    sposób na wszelkie reklamacje i zawiłe sprawy w bzwbk.
    >
    >
    >
    > Nadal jest:
    >
    > r...@b...pl
    >
    > https://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-kli
    enta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-za
    chodniego-wbk.html
    >
    > Może długo to trwa, ale zawsze było skuteczne w moim przypadku, o wiele bardziej
    niż infolinia...

    Udało mi się dodzwonić i złożyć reklamacje, okazało się po wyjaśnieniach że pani
    Konsultant w oddziale żle wpisała numer kontaktowy. Enigmatyczne "żle wpisała" jest
    nie do wyjaśnienia przez infolinie. Po prostu cos źle wpisała. Po pytaniu kiedy mogę
    spodziewać się rozpatrzenia odpowiedzieli że mają na to 30dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1