  • Data: 2024-08-17 08:46:22
    Temat: Re: Złodzieje?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:v9p9o2$3qo7i$1@paganini.bofh.team>
    user Trybun pisze tak:

    > czy państwo polskie zwyczajnie oszukuje?

    Chyba każde państwo oszukuje

    Poszedłem na pocztę opłacić podatek drogowy.
    Za cały rok wychodzi jednorazowo 1540zł a w dwóch ratach 1686zł.

    Pan zapytał Jak płacimy? Za pół roku? (bo tu dzieciate biedaki już
    trawę żrą z tego dobrobytu po brexicie, zrównał mnie z tym plebsem)
    Tak za pół roku mi się wymsknęło.

    Nie przyszło mi do głowy że rząd może zajebać 146zł odsetek za damski
    chuj. Także tak.

    --
    Piter

    PIS szuka kolejnego słupa na prezydęta