eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZłodzieje w mBanku? w Euronecie ?Re: Złodzieje w mBanku? w Euronecie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !npeer.de.kpn-eurorings.net!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.
    de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!
    53ab2750!not-for-mail
    From: "yoan" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2...@u...de>
    Subject: Re: Złodzieje w mBanku? w Euronecie ?
    Lines: 39
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Message-ID: <JYD3d.298133$vG5.26038@news.chello.at>
    Date: Mon, 20 Sep 2004 16:56:09 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.186.88.110
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1095699369 212.186.88.110 (Mon, 20 Sep 2004 18:56:09 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Sep 2004 18:56:09 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316614
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MP" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:2r7eprF16ku69U1@uni-berlin.de...
    > Witam
    > Wypłacałem pieniądze z bankomatu w Gdańsku, na ulicy Długiej koło kina.
    > Zaaferowany brakiem jednej z kart dłużej grzebałem w portfelu i bankomat
    > schował wysunięte 200zł (już ich dotykałem, dobrze że nie obcieło mi
    > palców). Nic to myślę, transakcja nie doszła do skutku, wyjaśni się.
    > Dzwonię na mlinię, mlinka mówi czekać jak obsłużą automat i pieniązki
    > wrócą, do tego czasu nie bedą zaksięgowane a zablokowane (czas-max 9
    > dni). Na drugi dzień patrzę w system, pieniądze jednak zeszły. Czyli
    > dostali informacje że transakcja się odbyła, pomimo że 200 zł nie
    > zostało wydane. Po mojej interwencji w mlinii okazało się że wg nich
    > pieniądze zostały wydane i operacja została tak zaksięgowana. Jak to
    > możliwe ? Jedyny logiczny wniosek to taki, że obsługa bankomatu UKRADŁA
    > nadwyżkę pieniędzy. Oczywiście złożyłem reklamację - teraz na
    > wyjaśnienie mam czekać 90 dni !!!!!!!! Przeciez do tego czesu obsługa
    > zdązy wyczyścić wpisy, skasować to co rejestrowała kamerka albo popsuć
    > bankomat. Pierwszy raz mam taką scysję z mBankiem, ale jeżeli to się nie
    > wyjaśni, rezygnuje z złodziejskiego banku, ewentualnie banku który
    > korzysta ze złodziejskich firm. Ile takich przekretów musi być w skali
    > kraju?
    > Pozdrawiam
    > MP
    >

    ja również skomentuję
    obsługuję bankomat w pracy ( w banku) na codzień. Człowiek podchodząc
    do bankomatu ma 100 innych ciekawych rzeczy do zrobienia niż odebranie
    pieniędzy.
    Pieniądze czekają a klient nie odbiera... więc zrzucają się do kasety
    zrzutowej.
    Zawsze schodzą z rachunku bo wyszły z kaset. Więc składamy reklamację,
    bank jak rozliczy bankomat i pieniądze w odpowiedniej kwocie znajdą się w
    kasecie zrzutowej zwróci na rachunek klientka z datą waluty wypłacanej
    kwoty.
    Koniec



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1