  • Data: 2003-02-24 08:37:48
    Temat: Re: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
    Od: "krab" <k...@h...pl____> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sa jakies realne szanse zeby nie zaplacic tej zlodziejskiej prowizji ?

    >Przecież do sądu z tym nie pójdziesz :D. Zawsze możesz wycofać wkłady.

    i tojest glowny powod - dla ktorego banki (bo nie tylko mbank) zeruja na
    ludziach!
    Te oplaty - to zazwyczaj kilkanascie - kilkadziesiat zl - a aby isc do
    sadu - wartosc sporu musi chyba przekroczyc 200 zl, z innej strony
    skierowanie sprawy do arbitra - wymagalo kiedys (moze sie zmienilo ?)
    wniesienia oplaty 50 zl - czyli wiecej niz wynosi spor.
    Osobiscie mam podobny problem z investbankiem, ktorego nieuzywalem juz ponad
    rok, na konicie bylo 2 zl i bylo to konto bez oplat
    Nie przysylano mi wyciagow, co mi nie przeszkadzalo - bo ich olalem, ale
    nagle przyslali mi wyciag - na ktorym jest juz MINUS 15 zl !
    Dopiero po telefonie do nich - dowiedzialem sie - ze wiele miesiecy temu
    wprowadzili oplaty miesieczne wiec sobie zrobili ze mnie zrodlo dochodu
    Jesli pozwolic bankom dzilac nadal w takiej formie - to podupadajacy bank-
    wprowadzi nagle oplate miesieczna w wysokosci 1000 zl miesiecznie i tylez
    samo za kazda oplate i w ciagu krotkiego czasu wyjda na swoje
    Dlatego tez nie powinno sie im darowac - trzeba cos z tym robic - ale -
    szczerze - tez nie wiem co :-)))))))