  • Data: 2010-09-29 07:10:35
    Temat: Re: Złoto. Uwaga na poparzenia !!!
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:

    > "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > zamiast sie rozpisywać gostek mogł najpierw sprawdzić sekcję
    > "Newsgroups/to:"
    > tyle w temacie.

    Mógł. I sprawdził. A że chciał dać do myślenia i tym z p.b.w.,
    którzy w tym wątku nie uczestniczyli, dał próbkę stylu działania -
    w drugą stronę.

    witrak()

    PS. Kiedyś czytałem p.b.w. - z racji zainteresowań sprzed lat -
    ale mimo treningu przed wiekami na poland-l (kto wie w ogóle gdzie
    i kiedy to było?) nie zdzierżyłem. Teraz mam uczulenie :-|