    From: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zloto: zolte i czarne
    Date: Thu, 26 Mar 2009 20:36:26 +0100

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    news:IoMyl.254342$WX2.179197@newsfe23.ams2...

    > Lotos na WGPW: skoczyl dzis rano jak glupi, wiec na pewien przeciag czasu
    > rozstalem sie
    > z moim ukochanym Ferrum i tam wskoczylem. Jestem juz jakis 1 tys zl do
    > przodu.
    > teraz juz wiem dlaczego Lotos tak skika: ciesza sie, ze nie beda musieli
    > placic za skladowanie
    > ropy naftowej dla panstwa. Chyba potrzymam bo maja podobno przeskoczyc
    > poprzeczke na 32 zl

    zanizanie LTS bylo majstersztykiem zrobionym przez JP Morgan i innych
    zasrancow. Cena fundamentalna spolki jest okreslona i jakos jej nikt nie
    obnizyl. To ze kosztowala po 7 zl bylo istnym dowodem siania paniki oraz
    wpatrywania sie wylacznie w nowych bozkow XXI w /anali/.
    Ruch w strone oswobodzenia PKN i LTS z zapasow jest czysta zagrywka aby
    czerpac kase z dywidend spolek /zalozenia budzetowe/, paliwa i tak sa ujete
    w budzecie jako utrzymanie strategicznych zapasow w przypadku zalamania
    dostaw.
    Czekam z utesknieniem na ruch rzadu w strone magazynow PGNIG aby rowniz
    spolka nie musiala ich utrzymywac. Zapewne uslyszymy to wkrotce.
    Narazie dobre wiesci plyna z rynku OIL, powoli odbudowuje sie popyt czyli
    wrozy to dobrze dla swiatowego rynku.
    Dodac mozna ze LTS prowadzi dosc dobrze strategie 10+ i w perspektywie 2-3
    lat bedzie dosyc stabilna dywidenda.
    Czaje sie skrycie na polaczenie LTS z PKN ale to juz mosialby sie
    przeprowadzic za kualarami sceny politycznej tak aby wylaczyc urzad
    antymonopolowy. Mysle ze powoli stare pomysly powroca. Moze oczywiscie
    nastapic jeszcze inna alternatywa jak przechwycenie PKN lub LTS przez MOL,
    ale to juz chyba marzenia z mojej strony.