    From: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zloty klient PKO BP
    Date: Fri, 27 Feb 2004 09:09:33 +0100

    > okazji czy ktos z szanownych grupowiczow ma status ZLOTEGO KLIENTA PKO BP
    > czy cos takiego istnieje czy poprostu ow zloty klient byl znajomym pani
    > okienkowej?. Miasto, w ktorym wszystko to sie wydazylo zawira okolo 40 tys
    > osob i jeden oddzial PKO PB.

    Istnieje taki status i faktycznie uprawnia on do "osobnej obsługi" (nie wiem
    dokłądnie jak to jest sformułowane). U mnie w oddziale "złoci" mają odrębne
    stanowiska obsługi - które obsługują też i "zwykłych" klientów - ale jest
    zastrzeżenie: jak pojawi się złoty, to on ma pierwszeństwo.

    Generalne to ten status nic konkretnego nie daje: mozesz właśnie być
    obsługiwany odrębnie i składac zlecenia przelewów przez telefon - tyle że ja
    w banku to sie pojawiam może raz na rok, bo wszystko co mi potrzeba i tak
    załatwię przez telefon, a przelewy na telefon? - na cholerę mi to - mam
    konto w drugim banku i tam sobie robięto z internetu (PKOBP ma kiespki
    system zabezpieczeń - hasło podawane telefonicnie więc pewnie i widzialne
    przez "panią Zosię" - wiec lepiej aby nie było możliwości tworzenia własnych
    przelewów). A konto trzymam głownie że względu na dośc wysoki limit
    kredytowy i dużą liczbę darmowych bankomatów