  • 1. Data: 2004-02-26 21:56:35
    Temat: Zloty klient PKO BP
    Od: "starki" <n...@o...pl>

    Witam

    Jestem a raczej bylem uzytkownikiem konta w PKO BP, ale majac tam konto 8
    lat jakos umknela mi pewna rzecz. Rzecz a raczej wlasciwosc, wlasciwosc
    ktora otrzymuja zloci klienci. ;-). Dzis stojac i czekujc 10 minut az ktos
    poajwi sie w okienku aby przyjac przelew w koncu sie doczekalem az ktos sie
    pojawil. Jako, ze przedemna stala starsza kobieta ja drugi w kolejce cieszac
    sie ze zaraz zalatwie sprawe czieszylem sie jak dziecko. Jednak gdy starsza
    Pani konczyla zalatwiac sprawe podszedl osobnik plci meskiej i zarzucil
    przelewy czy cus tam pani obslugujacej (ktora notabene pzrez 10 minut byla
    w prestrzeni nie wiadomo jakiej). Ja jako osobnik spokojny zaproponowalem
    aby pan ten stanal na koncu kolejki i zalatwil swoje sprawy jak pzryjdzie na
    niego kolej uslyszalem blyskotliwa odpowiedz "Ja jestem zlotym klientem i
    moge zalatatwiac sprawy poza kolejka". Jako ze jestem osoba nie zapoznan w
    uwiklane regulaminy, pomyslalem dobrze badz sobie diamentowym klientem ale
    skoro bank oferuje ci taka mozliwosc to niech ma tez dla ciebie osobne
    okienko do zalatwiania spraw a nie wsrod smierdziacego plebsu. Po czym
    wyszedlem z banku do domu celem wypisania przewu na kwote unicestwaiajaca
    moj rachunek i zanoszac ten pzrelew poprosilem o wniosek o zamkniecie konto,
    ktore jutro zamkne. To byla jedna z licznych sytuacji w tym banku, ktore
    spowodowaly, ze koncze z nimn 8 letnia kariere. Poza tym ze nie potrafia
    zorganizowac kwoty powyzej 10 tys pln na nastepny dzien i oczekiwania na
    przybycie osoby ktora laskawie przybije pieczatke na przelewie. A tak przy
    okazji czy ktos z szanownych grupowiczow ma status ZLOTEGO KLIENTA PKO BP
    czy cos takiego istnieje czy poprostu ow zloty klient byl znajomym pani
    okienkowej?. Miasto, w ktorym wszystko to sie wydazylo zawira okolo 40 tys
    osob i jeden oddzial PKO PB.

    pozdrawiam, ms

  • 2. Data: 2004-02-27 07:48:50
    Temat: Re: Zloty klient PKO BP
    Od: Jarek <j...@w...pl>

    starki wrote:

> [...]
    > poajwi sie w okienku aby przyjac przelew w koncu sie doczekalem az ktos

    A nie masz w banku terminalu samoobsługowego? Jeszcze mi się nie zdażyło,
    żebym musiał czekać w kolejce do niego, mimo że kolejki do okienek są duże.
    Za przelew zapłacisz 0.50 zł, nie stresujesz się czekając w kolejce.

    --
    Pozdrawiam, Jarek

  • 3. Data: 2004-02-27 08:00:35
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Jarek wrote:
    > Za przelew zapłacisz 0.50 zł, nie stresujesz się czekając w kolejce.

    to toto już działa? o proszę.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 4. Data: 2004-02-27 08:03:54
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "starki" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okazji czy ktos z szanownych grupowiczow ma status ZLOTEGO KLIENTA PKO BP
    > czy cos takiego istnieje czy poprostu ow zloty klient byl znajomym pani

    W każdym oddziale głównym PKOBP dużego miasta są osobne pokoje dla "złotych
    klientów".
    Być może w Twój oddział jest za mały i nie mają takiego pomieszczenia -
    musiałbyś zapytać "panienki z okienka"
    Ów pan był zwykłym "ludzikiem", któremu woda sodowa do łba uderzyła.:-(
    Gdyby był człowiekiem i miał odrobinę szacunku dla ludzi nie obnosiłby się
    ostentacyjnie ze swoim VIPowstwem, tylko załatwił to z boku z innym
    pracownikiem , nie wkurwiając stojących w kolejce.

    Ścierwa w Polsce nie brakuje.

  • 5. Data: 2004-02-27 08:09:33
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

> [...]
    > okienkowej?. Miasto, w ktorym wszystko to sie wydazylo zawira okolo 40 tys

    Istnieje taki status i faktycznie uprawnia on do "osobnej obsługi" (nie wiem
    dokłądnie jak to jest sformułowane). U mnie w oddziale "złoci" mają odrębne
    stanowiska obsługi - które obsługują też i "zwykłych" klientów - ale jest
    zastrzeżenie: jak pojawi się złoty, to on ma pierwszeństwo.

    Generalne to ten status nic konkretnego nie daje: mozesz właśnie być
    obsługiwany odrębnie i składac zlecenia przelewów przez telefon - tyle że ja
    w banku to sie pojawiam może raz na rok, bo wszystko co mi potrzeba i tak
    załatwię przez telefon, a przelewy na telefon? - na cholerę mi to - mam
    konto w drugim banku i tam sobie robięto z internetu (PKOBP ma kiespki
    system zabezpieczeń - hasło podawane telefonicnie więc pewnie i widzialne
    przez "panią Zosię" - wiec lepiej aby nie było możliwości tworzenia własnych
    przelewów). A konto trzymam głownie że względu na dośc wysoki limit
    kredytowy i dużą liczbę darmowych bankomatów

  • 6. Data: 2004-02-27 10:04:28
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Moj szef kiedys sie chwalil posiadaniem takiego konta. W oddziale, w ktorym
    mamy konta, jest podobna osobna sala operacyjna dla "zlotych", ale to duzy
    oddzial w duzym miescie.
    Ja mam zwykle konto - zlote nie jest mi potrzebne, bo w banku bywam raz w
    roku moze. Wiekszosc moich pieniedzy idzie zreszta zleceniem stalym do banku
    internetowego, skad moge sobie spokojnie robic przelewy, siedzac na fotelu w
    domku.

  • 7. Data: 2004-02-27 17:41:57
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c1lq6n$lnr$1@nemesis.news.tpi.pl>, n...@o...pl says...
    W watku <c1lq6n$lnr$1@nemesis.news.tpi.pl>, n...@o...pl piszesz...
    |Witam
    |
    |Jestem a raczej bylem uzytkownikiem konta w PKO BP, ale majac tam konto 8
    |lat jakos umknela mi pewna rzecz. Rzecz a raczej wlasciwosc, wlasciwosc
    <ciach>

    Nie wiem czego sie spodziewales po tym "banku". Przeciez to taka samoa
    jakosc jak w TPSA. A juz najbardziej mnie rozsmieszaja te zlote karty,
    zloci klienci etc w PKO. Co drugi to zloty ze zlota karta - wplywy na
    poziomie 500zl na miesiac i zlota karta. Szkoda ze nie platynowa - bylo
    by jeszcze smieszniej. Toz to czysty marketing ktorty nie ma nic
    wspolnego ze zlotymi odpowiednikami w innych, normalnych bankach -
    chodzi o zciagniecie jakis frustratow ktorzy chcia sie obnosic ze zlota
    karta - ot taki szpan w pewnych srodowiskach - kiesy bylo video i wierza
    firmy Radmor teraz zlota karta PKO + komorka Nokii 3310. Zobacz sobie
    jakie warunki trzeba spelnic np. w CitiBanku aby dostac zlota karte i co
    takie cos faktycznie daje oprocz nazwy.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 8. Data: 2004-02-27 17:46:33
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

> [...]
    |ktora otrzymuja zloci klienci. ;-). Dzis stojac i czekujc 10 minut az ktos

    Nie wiem czego sie spodziewales po tym "banku". Przeciez to taka sama
    jakosc jak w TPSA. A juz najbardziej mnie rozsmieszaja te zlote karty,
    zloci klienci etc w PKO. Co drugi to zloty ze zlota karta - wplywy na
    poziomie 500zl na miesiac i zlota karta. Szkoda ze nie platynowa - bylo
    by jeszcze smieszniej. Toz to czysty marketing ktory nie ma nic
    wspolnego ze zlotymi odpowiednikami w innych, normalnych bankach -
    chodzi o zciagniecie jakis frustratow ktorzy chcia sie obnosic ze zlota
    karta - ot taki szpan w pewnych srodowiskach - kiedys bylo wideo i wieza

  • 9. Data: 2004-02-27 17:50:19
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > kiesy bylo video i wierza
    > firmy Radmor teraz zlota karta PKO + komorka Nokii 3310.

    "Wierza" wieżą, ale co ma piernik do wiatraka w postaci Nokii ?
    Czy sądzisz, że każdy posiadacz złotej karty 'nie-PKO' ma jakiś gadzet w
    kieszeni za jakieś bzdurnie wielkie pieniadze??
    Na szczescie coraz wiecej osob dostrzega, że telefon jest do dzwonienia. A
    te wszystkie wodotryski to o k** d*** otłuc.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-02-27 18:52:22
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    starki <n...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    [ciach]
> [...]
    > ktore jutro zamkne. To byla jedna z licznych sytuacji w tym banku, ktore
    > spowodowaly, ze koncze z nimn 8 letnia kariere.
    A jaki teraz bank?
    http://www.pkobp.pl/pryw/wstep.xml
    Miasto, w ktorym wszystko to sie wydazylo zawira okolo 40 tys
    > osob i jeden oddzial PKO PB.
    A są inne banki/bankomaty?

    > pozdrawiam, ms
    Pozdrawiam