eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZly kurs USDRe: Zly kurs USD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "turczy" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zly kurs USD
    Date: Mon, 29 Sep 2008 10:07:10 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 37
    Message-ID: <gbq2ba$u9k$1@news.dialog.net.pl>
    References: <n...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-3892.walbrzych.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1222675626 31028 84.40.190.52 (29 Sep 2008 08:07:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Sep 2008 08:07:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 080929-0, 2008-09-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:456057
    [ ukryj nagłówki ]

    Propozycja banku jest uczciwa. Przyjmij ją.
    na nic lepszego bym nie liczył raczej
    ps. Co to za bank?
    Arek

    Użytkownik "petrosm" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nemoMon092908074245@news.onet.pl...
    > Dzien dobry,
    >
    > Chcialbym poprosic Was o porade w nastepujacej sprawie.
    > Tydzien temu moj bank podal na swojej stronie zly (mocno zawyzony)
    > kurs USD. W tym samym czasie (na nieszczescie) dokonywalem wlasnie
    > przewalutowania z USD na PLN dosc sporej kwoty. Oczywiscie system
    > wylapal nieprawidlowosc w kursie i przeliczyl moje pieniadze nie po
    > tym zawyzonym, tylko po "prawidlowym", ktory okazal sie wyjatkowo
    > niski. Gdybym wiedzial jaki jest faktyczny kusr, nie dokonalbym tego
    > przelewu/przewalutowania! Zlozylem raklamacje w banku i otrzymalem
    > najpierw odpowiedz, ze sorry, ale to byla wina awarii systemu, a po
    > moim odwolaniu, otrzymalem propozycje cofniecia tego przelewu/
    > przewalutowania i powrocenie do stanu sprzed tygodnia. Zastanawiam
    > sie, czy mam jakas szanse rozegrac inaczej te sprawe z bankiem i
    > domagac sie uznania jednak tego przewalutowania po podanym przez bank
    > kursie? Czy moze jednak skorzystac z propozycji cofniecia operacji, bo
    > i tak niczego lepszego nie uzyskam? Myslalem o aritrazu bankowym, ale
    > tam zajmuja sie sprawami do 8000 tys pln, tutaj jest to znacznie
    > wiecej...
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr
    >
    > --
    > I'm using an evaluation license of nemo since 342 days.
    > You should really try it!
    > http://www.malcom-mac.com/nemo
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1