  • Data: 2008-09-29 05:51:27
    Temat: Zly kurs USD
    Od: petrosm <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry,

    Chcialbym poprosic Was o porade w nastepujacej sprawie.
    Tydzien temu moj bank podal na swojej stronie zly (mocno zawyzony)
    kurs USD. W tym samym czasie (na nieszczescie) dokonywalem wlasnie
    przewalutowania z USD na PLN dosc sporej kwoty. Oczywiscie system
    wylapal nieprawidlowosc w kursie i przeliczyl moje pieniadze nie po
    tym zawyzonym, tylko po "prawidlowym", ktory okazal sie wyjatkowo
    niski. Gdybym wiedzial jaki jest faktyczny kusr, nie dokonalbym tego
    przelewu/przewalutowania! Zlozylem raklamacje w banku i otrzymalem
    najpierw odpowiedz, ze sorry, ale to byla wina awarii systemu, a po
    moim odwolaniu, otrzymalem propozycje cofniecia tego przelewu/
    przewalutowania i powrocenie do stanu sprzed tygodnia. Zastanawiam
    sie, czy mam jakas szanse rozegrac inaczej te sprawe z bankiem i
    domagac sie uznania jednak tego przewalutowania po podanym przez bank
    kursie? Czy moze jednak skorzystac z propozycji cofniecia operacji, bo
    i tak niczego lepszego nie uzyskam? Myslalem o aritrazu bankowym, ale
    tam zajmuja sie sprawami do 8000 tys pln, tutaj jest to znacznie
    wiecej...

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    I'm using an evaluation license of nemo since 342 days.
    You should really try it!