  • Data: 2003-11-23 16:41:22
    Temat: Re: Zły przelew
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rcicho napisał:

    > Kilka dni temu (ubiegły czwartek) usłyszawszy złe informacje o Kredyt Banku
    > pobiegłem do domu i szybko przelałem 5 tys zł z mojego konta w KB na konto w
    > WBK.
    > Niestety kompletnie zapomniałem, że rok temu WBK zmienił swój system
    > komputerowy i wprowadził nowe numery kont.
    > W piątek udałem się do WBK aby sprawdzić czy na koncie znajduja sie juz
    > te pieniadze ale kasierka powiedziala mi, że popełniłem bład
    > wysyłając na stary numer konta. Zapytalem sie co teraz
    > z nimi bedzie a ona, że pieniądze powinny sie wrócić czyli znaleźć spowrotem
> [...]

    Zapomnij. KB tylko na to czekal. I juz maja ekstra 5000 w kasie. Przykre
    to nieslychanie, ale coz poczac, jaki bank, taki kram. Nie martw sie,
    odrobisz to kiedys i zapomnisz. Czas leczy rany. Jesli cos jeszcze Ci
    zostalo, to kup flaszke i sie uwal. Kac moze byc straszniejszy niz
    podarowanie bankowi 5000 zl, wiec spojzysz na to bardziej
    optymistycznie. Trzymaj sie. Moze tensor wezmie kredyt w KB i Cie
    poratuje. Nie wiem. Nadzieje trzeba miec zawsze. Przeciez moglbys wpasc
    pod tramwaj idac do bankomatu. A tak jestes caly i zdrowy. To 5 tysiecy
    to pryszcz. Jak 5 zl. Pomysl. Kilka tysiecy takich osob jak Ty i KB
    bedzie uratowany. Bedziesz mial w tym swoj udzial. To nieslychane. Moze
    opuszcza Ci z tej okazji 0,0000025% z prowizji jak bedziesz chcial wziac
    u nich kredyt. No, glowa do gory!!!!!

    Bartol