    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Date: Wed, 26 Aug 2009 13:42:30 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:23:03 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Zabijcie mnie ale ile razy bym sobie do łba nie tłuk to i tak ten wyraz
    > napiszę z błędem :)

    Nie no wiadomo - każdy ma małe fobie i obsesję hłe hłe ja też

    > Przelewy wewnętrzne działają równie szybko jak w mBanku? ;)

    Tak szybko to nie, ale generalnie nie czekałem dłużej niż kilkanaście
    sekund no max to do minuty. W nocy jest jakieś chyba przetwarzanie czy
    coś i nie chodzą, znaczy chodzą, ale nie widać zmian na www. Czasy sesji
    elixiru bardzo przyjemne.

    > Zgadzam się. I jeszcze jedno pytanko - można nie brać debetowej do
    > konta? I czy jeżeli jednak trzeba brać kartę to czy ma ona chip?

    Karty brać nie musisz. Aby konto było darmowe to albo jedna wpłata w
    miesiącu na 800pln albo depozytów na 10k pln - trochę to tylko lekko
    uwiera.

    Xenocide