  • Data: 2006-07-04 07:46:51
    Temat: Re: Zmiana banku przy kredycie hipotecznym
    Od: "Robert Zaciura" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też mam coś - 5 maja 2006 r.

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    63891&t=754677#reply_763891&v=t
    > http://www.pit.pl/pages/i/1878.php
    > http://www.liczyk.com.pl/news-content.php?id=491

    Chyba więc w kontekście powyższych linków jestem jedynym "szczęśliwcem".

    Zacytuję fragment z mojej intepretacji:

    "Reasumując powyższe, jeżeli odsetki zostały faktycznie zapłacone przez
    podatnika i posiada on dokumenty potwierdzające wysokosć spłaty (zaświadczenie
    od kredytodawcy), a także jeżeli kredyt faktycznie został przeznaczony na spłatę
    kredytu uzyskanego na sfinansowanie inwestycji mającej na celu zaspokojenie
    własnych potrzeb mieszkaniowych oraz jeżeli spełnione zostały wszystkie warunki
    wynikające z powołanych wyżej przepisów, to podatnikom przysługuje prawo do
    odliczenia zapłaconych odsetek od kredytu w części wykorzystanego na budowe
    budynku mieszkalnego. Zas takie prawo nie przysługuje w przypadku zapłaconych
    odsetek od kredytu w części wykorzystanego na nabycie gruntu."

    Rozesłałem wczoraj do kilku osób skany mojej interpretacji. Niestety bez żadnego
    odzewu.

    Proponuję wszystkim zainteresowanym występować do swoich US o interpretacje. Jak
    widać są szasne na korzystną odpowiedź.

    Pozdr. RZ