  • Data: 2004-07-20 12:04:45
    Temat: Re: Zmiana danych odbiorcy w volkswagen bank
    Od: "Fajas" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co jesli okaze sie ze jakas przegladarka ma dziure pozwalajaca na ukryte
    > przejmowanie sesji??
    > Masz pewnosc, ze takiej dziury nie ma??

    Dla strachliwych są firewalle.

    Alez ja nie jestem strachliwy!
    Ale przyznaj mi wkoncu racje, ze mozna wykonac przelew na obcy rachunek przy
    jednym poziomie autoryzacji.
    To juz chyba koniec tematu, jesli ktos uwaza, ze jeden poziom zabezpieczen
    jest wystarczajacy w transakcjach bankowych to juz jego sprawa, ja osobiscie
    tak nie uwazam. Wkoncu nie jestem ekspertem w technologiach zabepieczen.

    Fajas