  • Data: 2004-07-21 07:06:17
    Temat: Re: Zmiana danych odbiorcy w volkswagen bank
    Od: jos <j...@u...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radoslaw P. napisał:

    > Tak?

    Tak. Firma RSA Data Security dosyć nieźle żyje z tokenów SecurID od
    dłuższego czasu, więc stwierdzenie "zakladajac ze ktos rozszyfruje
    token..." brzmi mniej więcej podobnie jak "zakładając, że uda się zdobyć
    100 mln zł...". Na jakiej podstawie "rozszyfruje token"? Na mój gust,
    jedyna skuteczna metody posłużenia się tokenem, to wejść w jego fizyczne
    posiadanie, a i tak wtedy jeszcze trzeba znać hasło.

    J.