  • Data: 2019-12-20 21:57:52
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Własne kantory ma już spora część banków - np. santander - kursy na poziomie
    kantoru aliora, ale konta walutowe płatne (ZTCP gdy są puste). W żubrze nie
    sprawdzałem.

    Dość istotną kwestią jest możliwość negocjacji spreadu. Oczywiście dla
    tych, którzy trochę wymieniają. Różnice w kantorach bywają znaczne.
    Rkantor i Alior dają możliwości indywidualnej oferty. Uważam to za duży
    plus. Jak jest z Santanderem - nie wiem (może ktoś testował?). W Idei
    nie mieli ciekawej oferty.