eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana numeru telefonu do potwierdzeńRe: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
  • X-Received: by 2002:aca:2b06:: with SMTP id i6-v6mr143546oik.0.1532692348012; Fri, 27
    Jul 2018 04:52:28 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:2b06:: with SMTP id i6-v6mr143546oik.0.1532692348012; Fri, 27
    Jul 2018 04:52:28 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress
    .com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giga
    news.com!g2-v6no1725776itf.0!news-out.google.com!l67-v6ni1157itl.0!nntp.google.
    com!g2-v6no1725775itf.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 27 Jul 2018 04:52:27 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pjevgg$edv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <pjevgg$edv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 27 Jul 2018 11:52:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 24
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:637358
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak to jest w aliorze, to nie pamiętam dokładnie - mam tam kantor tylko, choć
    regulaminy zapewne podobne.
    Ale na pewno w jakimś banku widziałem wymaganie, żeby potwierdzić, że ten numer
    telefonu jest własnością klienta i tylko klient ma do niego dostęp.
    Może więc dzwonili, np. z reklamą, i kto inny odebrał?
    Argument za wyłączeniem zgód marketingowych.
    Choć np. milek i żaba dzwoniły do mnie kilka dni po zakładaniu konta żeby zapytać,
    czy mi się podoba - nie wiem, czy to podpada pod marketing, ale zgody w obu miałem.
    A w citku marketing włącza darmową namiastkę citialerts - jak jest zapłata kredytówką
    na ponad 100zł to przychodzi reklama, że można sobie na raty rozłożyć ;>

    Inna sprawa, że buractwo mega, że nie poinformowali innym kanałem o takiej blokadzie
    - chyba że to zrobili, a klient skasował bez przeczytania i zapomniał.
    Wiadomości w poczcie wewnętrznej w ST np. w mBąku się przeterminowywują, nawet
    nieprzeczytane, mail j.w., list na poczcie zginąć potrafi (mi np. zginął z pekao, że
    zamykają mi konto dolarowe).

    Z aliorem nie wygrasz, to jest jakiś wyjątkowy beton. Nie ma lepszych kont? Tzn. ja
    wiem, że są, i nawet pieniądze dają, ale ludzie za leniwi, by za 200zł coś z tym
    zrobić ;P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1