    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana oprocentowania kredytu hipotecznego w PKO BP
    Date: Fri, 13 Feb 2009 11:11:17 +0100

    "gumis" <g...@i...pl> wrote in message news:gn3fkh$vnf$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Kredyt mam od niedawna i ciekawi mnie kiedy mi bank obnizy oprocentowanie.
    > Jak brałem kredyt wibor byl ok 6.7 teraz 4.7.
    > W umowie (zapewnie standartowa) mam zapis, że oprocentowanie może się
    > zmieniać w okresach 3 miesięcznych. I pytanie czy to jest wg. nich kwartał
    > czy może poprostu kolejne 3 miesiące od czasu podpisania umowy. Pracownik
    > banku twierdzi, że kwartał ale wiele razy już opowiadał bajki więc z
    > ciekawości sie pytam na grupie.
    > Drugie pytanie: zmiana jest automatyczna czy trzeba pisemnie błagać
> [...]

    - a nie masz w umowie opisanego dokładnego mechanizmu zmiany oprocentowania
    ???
    (umowa z mBankiem zawiera taki dokładny zapis. Na jego podstawie sam moge
    policzyć kiedy i na ile sie zmieni).

    - oprocentowanie w mBanku zmienia sie automatycznie zgodnie z umową.

    - po wpisie do KW należy jeszcze odczekać okres uprawomocnienia wpisu ( u
    mnie 6M wpis + 3M uprawomocnienie) a odsetki obniżyli od następnego okresu
    rozliczeniowego ( mBank = nastepny miesiąc).

    wiem że chodziło ci o PKOBP ale może sie przyda..