  • Data: 2009-02-01 07:59:31
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent kuba nadaje:

    > Pod jednym warunkiem.Jesli da sie te konto zasilic.Co tydzien jestem w
    > centrum handlowym z wplatomatem mBanku.No 8 prob udalo mi sie ostatnio
    > tylko raz wplacic tam gotowke.Wieczna awaria w niedziele popoludniu.

    Ale kto wpłaca co niedzielę gotówkę na własne konto (sprawdzić czy nie
    ksiądz) zamiast czekać na przelewy od paraf... kontrahentów?

    > Tak wiec nie powiedzialbym ze mBank i jego konto jest bardzo dobre ;)

    A ja powiedziałbym. Skoro tak naciskasz to nawet teraz widzę więcej
    jasnych stron ;-)
    Jeśli ktoś tak jak ja wykorzystuje konto do zakupów, przelewów to już
    jest BARDZO dobrze. Jeśli ktoś potrzebuje kredytu lub super lokaty to
    mBank również działa BARDZO dobrze... w promowaniu świadomości istnienia
    usług innych banków. ;-)