eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana z autoryzacji mobilnej na SMSRe: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.135.166.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Date: Sat, 24 Feb 2024 08:47:56 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <urc6vd$4d9$2$cef@news.chmurka.net>
    References: <b...@4...com>
    <urarbm$tho$1$cef@news.chmurka.net>
    <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.135.166.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 24 Feb 2024 07:47:57 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.135.166.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.135.166";
    logging-data="4521"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:yixJb7HD43bDaJQ4U7RezvQa68w=
    sha256:O+ZbMkTPH4dAy9HG5c/lbZSElKIZ1VBeS6Wy691rE88=
    sha1:yTSQsI1URAmtL9kBkS4R2/aCyrU=
    sha256:vDgCwSNv21XthQkyWEkuxeUzCri5jdQbsm7xn7daP1M=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:670714
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2024-02-23 o 22:18, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 23 Feb 2024 20:23:34 +0100, w <urarbm$tho$1$cef@news.chmurka.net>, cef
    > <c...@i...pl> napisał(-a):
    >
    >> W dniu 2024-02-22 o 18:52, r...@k...pl pisze:
    >>> 1. Próbuję się zalogować na zapomniane konto w mBanku i prosi o autoryzację
    >>> mobilną (co za cholera? zawsze były sms)
    >>> 2. Szukam "Wyślij sms" -- nie ma.
    >>> 3. Dzwonię na mLinię, bot po kilku minutach wyraża ogromny ból, że nie może się
    >>> ze mną dogadać i przełącza na konsultanta (twardy był, ale ja twardszy)
    >>> 4. Konsultantka niestety twierdzi, że u niej to niemożliwe, tylko w aplikacji
    >>> mogę to zrobić* (!!!) albo stacjonalnie (!!!). Ok, to niech podyktuje mi
    >>> wszystkie adresy, udaję że notuję ;)
    >>> 5. ALE! ALE! Konsultantka zapomina wspomnieć, że jest jakaś apka mBank Token
    >>> tylko do logowania.
    >>> 6. Ściągam, wysyłam z niej smsa. Po chwili oddzwianiają, ale w połowie rozmowy
    >>> rozłączają się i nie dostaję magicznych 4 cyferek do autoryzacji (czy wuj tam
    >>> wie czego).
    >>> 7. Próbuję zatem jeszcze raz, ale dostaję "spróbuj za 15 minuit".
    >>>
    >>> No to czekam, a że to już mija blisko 1h, to wpadłem tylko wspomnieć, że:
    >>>
    >>> W MBANKU STABILNIE CHUJOWO ! :d
    >>>
    >>> * - nie mogę zainst. oryginalnej apki, bo mam na niej obsługę drugiego konta, a
    >>> pamiętając ciągłe cyrki z zapominaniem sparowania, to boję się jej dotykać
    >>> (nawet nie aktualizuję)
    >>
    >> Zaniedbałeś swoje sprawy po prostu...
    >
    > Że włączenie autoryzacji mobilnej bez mojej zgody to moja wina? Mam za nimi
    > chodzić jak za dziećmi i pilnować? To zresztą pół biedy -- tragiczne jest to,
    > że mLinia może rozmawiać ze mną jak z właścicielem konta, ale jeżeli
    > trzebaprzełączyć wajchę to jednak to nie jestem ja...



    Nie wiem jak tam co działa w mbanku, bo też mam tam konto z zupełnie innych
    technicznych powodów niż zwykłe korzystanie i korzytsam tylko z tych
    technicznych rzeczy.
    Ale jeśli piszesz, że masz apkę z obsługą innego konta, to znaczy, że coś
    tam sam namieszałeś i się dziwisz, ze się nie udaje. I czyja to wina?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1