  • Data: 2023-02-21 11:10:43
    Temat: Re: Zmiany w iKO?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Feb 2023 17:21:54 +0100, cef napisał(a):

    > Ale tylko te dokonane przez Inteligo.

    Z ciekawości zajrzałem i po wejściu do serwisu obligacji przez Inteligo
    widzę wszystko, a już od dość dawna zlecenia składam logując się ze strony
    https://www.obligacjeskarbowe.pl/

    Po prostu Inteligo kieruje mnie do:
    https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/stanRachunku.
    html?execution=e1s1
    czyli w to samo miejsce co 'normalna' strona obligacji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/